Nu är man där igen. Hur mycket ska jag baka och laga till jul? 🧑‍🎄

Jag vill vara lagom och det är det som är svårt. Jag vet av

erfarenhet att gör jag för mycket så blir det över, sen får man äta

långt efter jul. Men det ska ju räcka också, 🤔 Så det är samma

dilemma varje år. Ja, ja det blir som det blir, och jul blir det ändå.

🎄🕯️🎅

 


Sida 4

RSS

Börjar forma sig!

22 jan. 2023

Nu börjar mer och mer hemsidan ta form. Hoppas du känner att du kan få hjälp och stöd om du behöver. Men att bara läsa och följa recept kan du komma långt.

Välkommen hit!

7 jan. 2023

Jag håller på att flytta över min sida hit. Det kan ta lite tid att få allt på plats. Hoppas ni har tålamod tills sidan är klar.